مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-24اقتصادي

اعتراض کشاورزان کواری به قبض های نجومی برق


با همه تصمیمات و نظارت های صورت گرفته در مجلس و وزارتخانه نیرو، چندین ماه است که قبوض برق کشاورزان به صورت پلکانی بالا می رود به طوری که برای برخی از کشاورزان شهرستان کوار اخطار قطع برق فرستاده و در روزهای آینده برق آنها قطع خواهد شد و در پی آن اعتراضات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، شهرستان کوار به علت موقعیت جغرافیایی مناسب و خاک مرغوب و حاصل خیز یکی از مراکز مهم کشاورزی استان است و کشاورزان این منطقه با کاشت و برداشت محصولات زراعی بسیار مهمی من جمله، گندم، جو، پیاز، ذرت، نخود، عدس و محصولات باغی شامل هلو، زردآلو، انگور، سیب و .

در تولید این محصولات در رده های بالای تولیدی در فارس و حتی کشور قرار دارد.

 حال چند ماهی است که کشاورزان زحمت کش این شهرستان که سالیان سال است رنج کاشت، نگهداری و برداشت و رساندن محصول با کیفیت و مرغوب بر سر سفره مردم را بر دوش می کشند اعتراضاتی دارند، اعتراضی به حق قابل تامل در خصوص هزینه برق مصرفی خود، که نیازمند ورود جدی مسئولین مربوطه و رسیدگی به این موضوع است.

  اگر چه همگی می دانیم که همه مردم علی الخصوص کشاورزان مدت زیادی است با کمبود آب و خشک سالی های مداوم دست و پنجه نرم می کنند اما با هر مشقتی بوده است به کشت و کار ادامه داده اند و این دفعه به غیر از کمبود آب و قیمت بالای بذر و هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کشاورزان کواری به قبض های نجومی برق

اعتراض کشاورزان کواری به قبض های نجومی برق