مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-24سياسي

جزییات نهمین دوره آموزشی شعر جوان انقلابی اعلام شد


نهمین دوره آموزشی شعر جوان انقلابی با حضور اساتید و کارشناسان سطح کشور از امروز تا ششم خرداد در اردوگاه الزهرا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین اردوی دوره نهمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی (آفتابگردان ها) از امروز سه شنبه سوم تا ششم خردادماه در اردوگاه الزهرا (س) تهران برگزار می شود.

در این اردو که آقایان و بانوان دوره نهم ضمن دو برنامه ریزی مجزا در آن شرکت می کنند؛ همچنین برنامه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی در این اردو برگزار می شود.

میلاد عرفان پور مدیر دفتر شعر مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب با بیان اینکه دوره نهم آفتابگردان ها به ایستگاه پایانی خود رسیده، گفت: در ادامه دوره های آموزشی شعر جوان کشور و در دوازدهمین سال از شروع این دوره ها، اردوهای پایانی آقایان و بانوان دوره نهم آفتابگردان ها با حضور استادان و فرهیختگان حوزه شعر و فرهنگ کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: دو اردوی خواهران و برادران از امروز مورخ 3 خرداد تا 6 خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد که در هر دو اردو، شاهد حضور شاعران توانمند و اساتید برجسته کشورمان به عنوان مدرّس و کارشناس خواهیم بود.

هم چنین جوانانی که عضو دوره نهم ما بوده اند، بعد از دو سال برگزاری اردوها به صورت مجازی، این فرصت را دارند تا همدیگر را ملاقات کرده و به صورت حضوری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نهمین دوره آموزشی شعر جوان انقلابی اعلام شد

جزییات نهمین دوره آموزشی شعر جوان انقلابی اعلام شد