مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-24اقتصادي

رشد مراکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر قارچ گونه است


فرماندار نوشهر نسبت به ساماندهی مراکز خرید و دپوی ضایعات در شهرستان مهلت تعیین و از رشد قارچ گونه این گونه مراکز انتقاد کرد.

- ، سعید یزدانی عصر سه شنبه در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نسبت به ساماندهی مراکز خرید و دپوی ضایعات و انتقال آن ها به نقاط دور از سکونتگاه ها از سوی مسئولان ضرب الاجل یک هفته ای تعیین کرده است و گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده عمده خریداران ضایعات با استقرار کانکس تحت عنوان دفتر کار و نیز نصب داربست با پوشش نایلونی در مکانی غیر محصور اقدام به دپوی ضایعات می کنند و متأسفانه در میان انبوه ضایعات کابل های برق، درپوش آب، گاز و غیره دیده می شود.

وی با اشاره به رشد قارچ گونه مرکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر، افزود: بنا به اعلام نیروی انتظامی تاکنون سه مرکز دپوی زباله نیز در شهرستان نوشهر پلمپ شده است و باید در اسرع وقت ساماندهی و برخورد با این مراکز که مجوز نداشته و غیرقانونی فعالیت می کنند، در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان به مسئولان انتظامی، شهرداری، صنعت، معدن و تجارت توصیه و تاکید کرد که طی یک هفته آینده نسبت به ساماندهی این مراکز اقدام کنند و آن دسته از خریداران ضایعات که مجوز دارند باید با تشخیص بخشداران و دهیاران به نقاطی دور از سکونتگاه ها انتقال یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مراکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر قارچ گونه است

رشد مراکز خرید و دپوی ضایعات در نوشهر قارچ گونه است