مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-24سياسي

سوم خردادماه نماد وحدت نیروهای مسلح در فتح خرمشهر است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر نماد انس، الفت، وحدت و اتحاد نیروهای مسلح در خلق آن حماسه ماندگار است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این اجتماع بزرگداشت سوم خردادماه بوده که بعد از گذشت 40 سال همچنان آن دوران پر از خاطره است.

وی با یادآوری اینکه سوم خردادماه سال 1361 یکی از خوشحال کننده ترین روز در زندگی امت است، افزود: فتح خرمشهر نماد انس، الفت، اتحاد و وحدت نیروهای مسلح در خلق آن حماسه ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به آیه 126 سوره آل عمران تصریح کرد: خدا آن وعده را نداد مگر آنکه به شما مژده فتح دهد و تا دل شما مطمئن شود؛ و فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا؛ بنابراین یک مسلمان و رزمنده مجاهد دلبستگیش نصرت الهی است.

وی با بیان اینکه اتفاقات برای یک رزمنده مجاهد موجب آرامش خاطر و امید می شود، خاطرنشان کرد: رزمندگان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سایر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خردادماه نماد وحدت نیروهای مسلح در فتح خرمشهر است

سوم خردادماه نماد وحدت نیروهای مسلح در فتح خرمشهر است