مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-24اقتصادي

یک چهارم سوخت مورد نیاز کشور در اصفهان تولید می شود


معاون وزارت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران گفت: یک چهارم سوخت کشور توسط اصفهان تامین می شود و یکی از معضلاتی که پالایشگاه اصفهان با آن روبروست مشکل آب است که نیاز است جامعه دانشگاهی با همراهی صنعت به حل این مشکلات بپردازند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان وحیدرضا زیدی فرد، معاون وزارت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران بعد از ظهر امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه سابقه ی دانشگاه صنعتی اصفهان در انجام امور پژوهشی بر همگان مشخص است، اظهار داشت: یکی از ابزارها برای آنکه صنعت نفت دانش بنیان بشود استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه هاست.

وی تصریح کرد: هرکدام از دانشگاه های کشور در زمینه هایی برجسته تر هستند و برنامه وزارت نفت بر این است که تقسیم بندی مطلوبی بین دانشگاه های کشور صورت بگیرد.

  زیدی فرد خاطرنشان کرد: اعلام نیاز از سمت صنعت و اعلام امادگی از سمت دانشگاه اصل مسلمی است و گاهی در حوزه ی صنعت تمایلی برای بیان نیازها وجود ندارد در این موارد دانشگاهیان باید به سراغ صنعت بروند.

معاون وزارت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران بیان داشت: به عنوان مثال یک چهارم سوخت کشور توسط اصفهان تامین می شود و یکی از معضلاتی که پالایشگاه اصفهان با آن روبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم سوخت مورد نیاز کشور در اصفهان تولید می شود

یک چهارم سوخت مورد نیاز کشور در اصفهان تولید می شود