مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:472022-05-24سياسي

دوازدهمین شماره مجله «خردورزی» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت مؤسسه فرهنگی ـ هنری شناخت دوازدهمین شماره مجله تخصصی خردورزی ، ویژه نامه اندیشه های معنویت مدرن در اردیبهشت ماه 1401 منتشر شد، - معنویت دینی دربردارنده معرفت، نیت الهی، و رفتار مطابق با شریعت الهی است؛ در حالی که معنویت مدرن در غیاب خدا و تقلیل تفکر، بر عشق انسان به خود و عالم استوار می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت مؤسسه فرهنگی ـ هنری شناخت دوازدهمین شماره مجله تخصصی خردورزی ، ویژه نامه اندیشه های معنویت مدرن در اردیبهشت ماه 1401 منتشر شد، این شماره از خردورزی به تبیین اندیشه ها، مسائل، انگاره ها، و چالش های معنویت دینی و فرا دینی می پردازد.

باتوجه به بحث های متعدد دکتر مصطفی ملکیان، پیرامون پروژه های معنویت عقلانی یا عقلانیت معنوی و یا معنویت و عقلانیت ، در ویژه نامه معنویت مدرن خردورزی به ابعاد و زمینه های فکری و شناختی مباحث نظری ایشان نیز پرداخته شده است.

خردورزی به مدیرمسئولی رفیع الدین اسماعیلی و سردبیری مجید رحیمی منتشر می شود.

جهت دانلود نسخه الکترونیک مجله خردورزی اینجا کلیک کنید.

مجله خردورزی در این شماره شامل سه پرونده با عناوین و گفتگو های زیر است: فلسفه و معنویت گفتگو با دکتر رضا برنجکار؛ معنویت و عقلانیّت خودبنیادگفتگو با دکتر بیژن عبدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین شماره مجله «خردورزی» منتشر شد

دوازدهمین شماره مجله «خردورزی» منتشر شد