مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 20:422022-05-24اقتصادي

اصلاح تعرفه گاز مصرفی واحدهای صنعتی/بیمه و مالیات سرمایه گذاران را پشتیبانی کنند


اصلاح تعرفه گاز مصرفی واحدهای تولیدی و صنعتی مورد توجه مجلس و دولت قرار گرفته و به زودی نرخ جدید به نفع تولید ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر سه شنبه در دهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری اردبیل با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: همان طوری که فتح خرمشهر اسباب خرسندی عموم ملت ایران شد، ما باید فتوحات دیگری را در رفع تحریم های دشمن و تقویت انسجام، وحدت و همگرایی ملی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: امروز در عرصه اقتصادی کار بسیار سخت و پیچیده است و فعالان اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در خط مقدم این جهاد مقدس قرار دارند و باید با تلاشی مضاعف به اصلاح امور جامعه همت کنند.

استاندار اردبیل گفت: با برگزاری جلسات منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش می کنیم تا عمده مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی که مربوط به بانک ها، بیمه ها و امور مالیاتی است، تسهیل کرده و بستر مناسب تولید و ایجاد فرصت های اشتغال جدید را مهیا کنیم.

عاملی با قدردانی از تلاش و پیگیری اداره کل امور مالیاتی استان در بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: با اختیاراتی که به استان ها داده شده، انتظار می رود در این فرآیند تسهیل بیشتری ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تعرفه گاز مصرفی واحدهای صنعتی/بیمه و مالیات سرمایه گذاران را پشتیبانی کنند

اصلاح تعرفه گاز مصرفی واحدهای صنعتی/بیمه و مالیات سرمایه گذاران را پشتیبانی کنند