مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 21:222022-05-24سياسي

توزیع 5100 بسته معیشتی در کردستان آغاز شد


بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب رزمایش همدلی و احسان مرحله هشتم توزیع 5100 بسته معیشتی به ارزش 25 میلیارد ریال با همکاری 120 گروه جهادی و خیریه ها و مراکز نیکوکاری در بین اقشار نیازمند استان کردستان آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کردستان در حاشیه اجرای رزمایش احسان و همدلی در سنندج اظهار کرد: از ابتدای شروع کرونا تا به امروز 225 هزار بسته از قبیل بسته های معیشتی، بسته های پروتیینی، لوازم التحریر، وسایل ضدعفونی و جهیزیه به ارزش 900 میلیارد ریال بین خانواده های نیازمند توسط گروه ها و تشکل ها مردم نهاد  توزیع شده است.

   طالبی افزود: در شرایطی که دولت تحول اقتصادی را در راستای هدفمندی  شروع کرده است ستاد اجرایی و گروه های جهادی وظیفه خود می دانند که دوشادوش دولت در خدمت به نیازمندان قدم بر دارند.

وی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب رزمایش همدلی و احسان مرحله هشتم توزیع 5100 بسته معیشتی به ارزش 25 میلیارد ریال با همکاری 120 گروه جهادی و خیریه ها و مراکز نیکوکاری در بین اقشار نیازمند استان کردستان آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5100 بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

توزیع 5100 بسته معیشتی در کردستان آغاز شد