مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:122022-05-25ورزشي

جام جهانی را با مسابقه محله اشتباه گرفته اند/ باقری نیاز به پول فدراسیون ندارد


مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در راه آماده سازی جام جهانی قطر، گفت: آقایان بازی در جام جهانی را با مسابقات محله اشتباه گرفته اند.

- بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره برنامه آماده سازی تیم ملی ایران در مسیر حضور قدرتمند در جام جهانی 2022 گفت: فکر می کنم وقتی تیمی به راحتی به جام جهانی می رسد باید برنامه خیلی خوبی هم برای دوره آماده سازی خودش تدبیر کند اما متأسفانه فدراسیون فوتبال ایران درگیر حاشیه های فراوان مدیریتی شد که می توانم بگویم بی سابقه است.

وضعیت مبهم با فدراسیون پرحاشیه مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: متأسفانه وضعیت تیم ملی فوتبال ایران کاملاً مبهم است و هیچ گونه امیدی برای برطرف کردن مشکلات آماده سازی تیم ملی وجود ندارد.

چرا نباید زودتر از اینها سراغ بازی های تدارکاتی می رفتیم؟ برنامه ریزی رقابت های لیگ ملت های اروپا یا بازی های کونکاکاف و رقابت های فوتبال در قاره آفریقا ناگهانی نبوده است پس ما می توانستیم خیلی زودتر به مصاف تیم های مطرح دنیا برویم تا به حداقل ترین مساله که آمادگی و انسجام تیمی است برسیم.

سطح فوتبال در جام جهانی بالا می رود ذوالفقار نسب با اشاره به نگاه غلط مدیران فعلی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بازی های خیلی مهمی در جام جهانی 2022 دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی را با مسابقه محله اشتباه گرفته اند/ باقری نیاز به پول فدراسیون ندارد

جام جهانی را با مسابقه محله اشتباه گرفته اند/ باقری نیاز به پول فدراسیون ندارد