مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:472022-05-25ورزشي

قالیباف رییس مجلس ماند


محمد باقر قالیباف با 230 رای نمایندگان، برای سومین سال متوالی به عنوان رییس مجلس دوره یازدهم انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 4 خرداد ماه مجلس ، با 230 رای از آرای ماخوذه، محمدباقر قالیباف را به عنوان رییس مجلس در دومین سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

 بر اساس انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم، علی نیک زادثمرین با کسب 206 رأی موافق و عبدالرضا مصری با کسب 205 رأی موافق به عنوان نواب اول و دوم هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز پارلمان در جریان انتخاب دبیران هیات رییسه در سال سوم یازدهمین دوره مجلس، روح الله متفکر آزاد را با 206 رای، محسن دهنوی را با 184 رای، علی کریمی فیروزجایی را با 182 رای، محمد رشیدی را با 181 رای، مجتبی یوسفی را با 168 رای، حسینعلی حاجی دلیگانی را با 168 رای به عنوان دبیران هیأت رییسه مجلس انتخاب کردند.

نمایندگان همچنین در جریان برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس، محسن پیرهادی را با 189 رای، سید نظام الدین موسوی را با 157 رای و علیرضا سلیمی را با 141 رای را به عنوان ناظران هیات رییسه مجلس برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف رییس مجلس ماند

قالیباف رییس مجلس ماند