مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-25اقتصادي

1000 میلیارد تومان بدهی داریم/ اعتبار دولت به زباله سوز ساری رسید


شهردار ساری بدهی شهرداری را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و درباره تبدیل وضعیت نیروها گفت: هزار فرزند ایثارگر به صورت شرکتی مشغول کار هستند که باید تبدیل وضعیت شوند.

- ، جواد طالبی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران خبرگزاری های استان با بیان اینکه ساری دهه 90 خوبی نداشته است، افزود: این درحالی که شهرداری به تنهایی نمی تواند مشکلات فراروی را حل کند.

وی با عنوان اینکه از پاسخگویی طفره نمی روم و مشکلات را بیان خواهم کرد، افزود: باید از ظرفیت رسانه و در راستای جهاد تبیین برای آشنایی و رفع مشکلات بهره گیریم.

وی با اشاره به وضع موجود شهرداری ساری گفت: شهرداری براساس چارت 939 پست سازمانی دارند که این چارت توسط پرسنل رسمی و قراردادی در گذشته تکمیل شده است و شهرداری ساری به دلیل تعداد زیاد نیرو در کشور وضعیت خاصی دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه 10 درصد ظرفیت شهرداری از طریق آزمون جذب می شود، گفت: همچنین 30 فرزند شهید را مطابق آزمون را تبدیل وضعیت کردیم و احکام آنها ارائه شده است ودر قالب بند و بیش از 80 نفر از نیروها سازماندهی شدند.

طالبی درباره تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر اظهار داشت: هزار فرزند ایثارگر در شهرداری ساری مشغول کار هستند و تبدیل وضعیت این تعداد با توجه به عدم پست سازمانی ممکن نبود و طی مکاتبه مقرر شد اگر پست سازمانی وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان بدهی داریم/ اعتبار دولت به زباله سوز ساری رسید

1000 میلیارد تومان بدهی داریم/ اعتبار دولت به زباله سوز ساری رسید