مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-25سياسي

قالیباف: مهلت دولت برای ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده است


با پایان زمان قانونی دولت برای ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور 1400 اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 4 خردادماه مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد آخرین وضعیت پرداخت مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا و نحوه توزیع منابع اختصاص یافته در اخطاری با استناد به اصول 3 و 29 قانون اساسی اظهار داشت: با وجود اینکه مجلس موضوع را تصویب و مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید کردند، منابع مذکور با تاخیر تخصیص یافت به نحوی که روزی 700 نفر بر اثر کرونا کشته شدند.

وی افزود: بنده تقاضای تحقیق و تفحص دارم چرا که با توجه به زیرساخت های بهداشتی استان گلستان و همچنین دومین یا سومین استانی که بیشترین کشته را داشت، تخصیص اعتبار به گلستان بسیار کم بود و این موضوع در گزارش کمیسیون دیده نشد.

نماینده مردم علی آباد تصریح کرد: گزارش کمیسیون برنامه و بودجه عادلانه نیست و توجه ویژه ای به شرایط استان گلستان در این گزارش نشده است.

نوروزی با اشاره به قانون رتبه بندی فرهنگیان، گفت:  رییس مجلس در این زمینه قول داده است از سوی دیگر همچنین سیدمسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مهلت دولت برای ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده است

قالیباف: مهلت دولت برای ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان به پایان نرسیده است