مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-25اقتصادي

ظرفیت ورودی آب دوراهک افزایش یابد


رییس شورای اسلامی دوراهک با بیان اینکه آب نیاز اصلی مردم است، گفت: ما در شهرستان دیر نسبت به شهرهای دیگر بدترین شرایط آبی داریم و باید ظرفیت ورودی آب دوراهک را افزایش دهند.

- خبرنگار مهر ، علی احمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دیر، اظهار داشت: ورودی شهر دوراهک که از نقاط حادثه خیز استان بوشهر است با همکاری مردم و راهداری ساماندهی و به ایمنی کامل رسیده است.

رییس شورای اسلامی دوراهک با بیان اینکه اکثر خیابان های دوراهک عمر بالای 30 سال دارند، افزود: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون با اعتبار سه میلیارد تومان، هشت خیابان آسفالت شده است.

وی شاهزاده محمد را مهم ترین نقطه گردشگری دوراهک برشمرد و بیان کرد: در سه ماه آینده مسیر دسترسی به این امامزاده زیرسازی و آسفالت می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما پل ارتباطی بین شهر دوراهک و جاده اتوبان است که اگر این امر محقق نشود معضل بزرگی در آینده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علاوه بر مردم دوراهک از شهرهای کنگان و دیر نیز از منطقه گردشگری شاهزاده محمد استفاده می کنند نیاز است که مسئولین نسبت به تأمین برق آن اهتمام جدی داشته باشند.

رییس شورای اسلامی دوراهک تاکید کرد: در راستای ایجاد منطقه گردشگری و مذهبی، جانمایی پارک چهار هکتاری در مسیر امامزاده در آینده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ورودی آب دوراهک افزایش یابد

ظرفیت ورودی آب دوراهک افزایش یابد