مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-25سياسي

عصر شعر دفاع مقدس با روایت مقاومت خرمشهر و دزفول


همایش عصر شعر دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان برجسته کشور و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به میزبانی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در تالار بزرگ ایوان شمس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر همایش عصر شعر دفاع مقدس با اجرای سید حسین متولیان با محوریت روایت مقاومت با برنامه های متنوع شعرخوانی، روایت گری، ، تئاتر مونولوگ و اجرای گروه سرود و موسیقی برگزار شد.

شاعرانی از جمله علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی، عبدالرحیم سعیدی راد، قاسم صرافان، محمود اکرامی، حسنا محمدزاده و محمد سعید میرزایی در این همایش به شعر خوانی پرداختند و اشعار خود را به شهیدان تقدیم کردند.

در ادامه برنامه با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تعدادی از هنرمندان از دو فرمانده هشت سال دفاع مقدس، ناخدا صمدی از اولین مدافعان خرمشهر و همچنین سردار غلامعلی سپهری از فرماندهان مقاومت سپاه و دبیر شورای راهبردی تاریخ شفاهی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد و این دو فرمانده به خاطره گویی از جنگ تحمیلی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر شعر دفاع مقدس با روایت مقاومت خرمشهر و دزفول

عصر شعر دفاع مقدس با روایت مقاومت خرمشهر و دزفول