مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-25اقتصادي

شناسایی 1500 واحد صنعتی قابل تبدیل به شرکت های دانش بنیان


معاون وزیر صمت با اشاره به شناسایی 1500 واحد صنعتی در کشور برای تبدیل شدن به سرکت های دانش بنیان، گفت: توسعه صنعتی عدالت محور در مناطق محروم از اولویت های وزارت صمت است.

- ، رضا رسولیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست اجرایی و تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، اظهار کرد: توسعه صنعتی عدالت محور در نقاط مختلف کشور خصوصاً در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته یکی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به شناسایی 1500 واحد صنعتی با قابلیت تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان، افزود: تا کنون 1600 مورد نیاز فناورانه در واحدهای صنعتی و تولیدی شناسایی شده که این قطعات قبلاً از خارج از کشور تأمین می شد.

رسولیان به تأمین 350 مورد نیاز فناورانه کشور از طریق شرکت های دانش بنیان، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب و لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان، بیش از 48 هکتار زمین به 148 واحد تولیدی دانش بنیان با شرایط اقساط بلند مدت واگذار شده است.

وی ادامه داد: با مصوبه هیئت دولت علاوه بر افزایش تعداد شهرک های فناوری، ایجاد کارگاه های آماده برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در شهرک های فناوری در دستور کار وزارت صمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1500 واحد صنعتی قابل تبدیل به شرکت های دانش بنیان

شناسایی 1500 واحد صنعتی قابل تبدیل به شرکت های دانش بنیان