مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-25اقتصادي

ثبت سفارش آیفون در 2 ماه اول امسال به اندازه مصرف کل سال 1400


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در دو ماه اول امسال بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته ثبت سفارش برای واردات گوشی آیفون انجام گرفته است.

- ، علیرضا پیمان پاک امروز در حاشیه همایش مشترک بازرگانی ایران و روسیه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه قرار نیست ارز یارانه دار برای واردات کالاهای لوکس و مصرفی مانند گوشی تلفن همراه آیفون اختصاص یابد، اظهار کرد: در دو ماه اول امسال بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته ثبت سفارش برای واردات گوشی آیفون انجام گرفته است.

بنابراین مردم نگران نباشند و به اندازه از نوع محصول وارد خواهد شد و فریب فضاسازی برخی از دلالان و واردکنندگان مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی آیفون را نخورند.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران همچنین در مورد واردات محصولات غذایی، گفت:: با توجه به ذخایر استراتژیک محصولات غذایی و واردات مناسب در کشور مشکلی نداریم، البته در کشورهای دنیا در دو سه ماهی که به فصل برداشت مانده است، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود، اما در کشور ما با توجه به ذخایر مناسب استراتژیک و واردات به اندازه کافی است و مشکلی از نظر ذخایر نداریم.

پیمان پاک تأکید کرد: 70 تا 80 درصد نیاز کشور خریداری شده و ذخیره داریم و بنابراین مشکلی برای ذخایر و کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش آیفون در 2 ماه اول امسال به اندازه مصرف کل سال 1400

ثبت سفارش آیفون در 2 ماه اول امسال به اندازه مصرف کل سال 1400