مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-25سياسي

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ارتش


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به سال تولید و اقتصاد دانش بنیان و حمایت از شرکت های فناور گفت: بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان به پیشرفت های ارتش کمک می کند.

- ، دریادار حبیب الله سیاری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه قرارگاه جهاد علمی آجار و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهردر گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جلسات جهاد علمی به صورت چرخشی در دانشگاه های ارتش در نیروهای مختلف برگزار می شود، افزود: دستور کار حول محورهای مشخص شده است و اقدامات هر دانشگاه در محورها ارزیابی و سنجیده می شود.

وی ادامه داد: اولین جلسه جهاد علمی آجا در دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد و پروژه هایی که استادان و دانشجویان انجام دادند بررسی می شود.

دریادار سیاری تصریح کرد: نگاه به آینده و ارتقای سطح علم و دانش اقدامات ارزشمندی در دانشگاه ها انجام شده است وو این طرح و پروژه ها در سطح ارتش بررسی می شود و به مرحله تولید می رسد.

معاون هماهنگ ارتش جمهوری اسلامی افزود: امیدواریم در جلسه آینده شاهد پیشرفت های زیادی در طرح ها باشیم.

وی با گرامیداشت حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر گفت: در حماسه خرمشهر موفق شدیم مقابل دشمن تا بن مسلح بایستیم و راهبرد تصرف یک روزه خرمشهر و سه روز جزیره آبان و تصرف یک هفته ای تهران و در مجموع نقشه راه دشمن را برهم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ارتش

بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ارتش