مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-25ورزشي

جشنواره شعر طنز «دادخند» در یزد کلید خورد


جشنواره شعر طنز «دادخند» که از سوی دادگستری استان یزد برگزار می شود، با برگزاری مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره رسما کلید خورد.

- ، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره شعر دادخند با بیان اینکه برای ایجاد تاثیر در جامعه باید از ابزارهای هنر استفاده کرد، اظهار داشت: یکی از مهمترین و جریان سازترین ابزار هنری در طول تاریخ، شعر بوده که تمدن ها را روایت کرده و در تاریخ معاصر ما شاعران دوران مشروطه و قبل از آن بسیار بر جامعه تاثیرگذار بوده اند.

حجت الاسلام مجتبی صداقت با اشاره به اینکه استفاده از شعر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان از اهمیت و تاثیرگذاری شعر دارد، افزود: شعرا طلایه داران این حرکت هستند و به همین علت شعرا در طول تاریخ ایران و اسلام از جایگاه خوبی برخوردار بوده اند.

صداقت بیان کرد: بی شک برپایی این محافل، مجالس و جشنواره ها به جریان سازی و ادامه دادن این مسیر کمک می کند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، شعر طنز را یک قدم بالاتر و جلوتر از سایر اشعار دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ بزرگان حوزه شعر و ادب فارسی از جمله مولوی و سعدی و عبید زاکانی اهل طنز بوده اند و با زبان شعر طنز و نقد طنازانه لطیف، به بیان مشکلات جامعه پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر طنز «دادخند» در یزد کلید خورد

جشنواره شعر طنز «دادخند» در یزد کلید خورد