مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-25اقتصادي

سرمایه در گردش دامداران و مرغداران البرز تأمین می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: در پی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، برای تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی، با پرداخت تسهیلات از تولیدکنندگان دام و طیور حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا روشن نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز دامپروری کرج اظهار کرد: استان البرز رکورد دار تولید در حوزه تولیدات دامی در کشور است و با تمام توان برای تداوم و افزایش تولید تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در پی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و اصلاح قیمت نهاده های دامی، به منظور حمایت از دامداران و مرغداران استان و حفظ ثبات و تداوم تولید شیرخام، گوشت، مرغ و تخم مرغ، تسهیلات سرمایه در گردش در سه بخش 10، 12 و 15 درصد سود، برای تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی دام و طیور اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، هدف از این طرح را حمایت دولت از تولید کنندگان دام و طیور در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای استمرار فعالیت واحدهای تولیدی دانست و تصریح کرد: شعب عامل بانک کشاورزی در استان آماده پرداخت تسهیلات یادشده به تولیدکنندگان استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه سیتا به نشانی cita.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه در گردش دامداران و مرغداران البرز تأمین می شود

سرمایه در گردش دامداران و مرغداران البرز تأمین می شود