مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-25فرهنگي

طرح یک درخواست از فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید


فرزند مرحوم علی مرادخانی معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت در اولین سالگرد درگذشت پدر فقیدش متنی را منتشر کرد.

- ، محمد مرادخانی فرزند مرحوم علی مرادخانی معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل اسبق موزه موسیقی ایرانی که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت در اولین سالگرد درگذشت پدر فقیدش متنی را منتشر کرد.

در متن منتشر شده از سوی محمدمرادخانی آمده است: به نام خدا / با سلام و احترام در آستانه فرا رسیدن نخستین سالروز درگذشت پدرم علی مرادخانی جلسه ای در موزه موسیقی مورخه سوم خرداد سال جاری برگزار و هیات مدیره محترم موزه موسیقی مطرح کردند که عزم آن دارند به رسم یادبود، مراسم سالگردی برای مرحوم علی مرادخانی با حضور همراهان، همکاران و هنرمندان گرامی برگزار کنند.

بنده نیز پیشاپیش از حسن نیت این عزیزان آگاهم و از ایشان کمال قدردانی را دارم.

اما اکنون که وضعیت اقتصادی در کشور مساعد نیست و مردم و کارمندان نهادهای دولتی و خصوصی با مشکلات مالی و معیشتی بسیاری مواجه اند و به تبعِ این شرایط صرف هزینه برای برگزاری این گونه مراسم در مکان های فرهنگی و هنری باید از اولویت کمتری برخوردار باشد، درخواست و پیشنهاد خانواده این است که تمام هزینه های مراسم مذکور، برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یک درخواست از فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید

طرح یک درخواست از فرزند مدیر فقید/ لطفا مراسم سالگرد برگزار نکنید