مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-25حوادث

اقدامات آتش نشانان شیراز در متروپل آبادان


دو تیم واکنش سریع و آوار برداری آتش نشانی شیراز که با تجهیزات امدادی به آبادان سفر کرده اند، به محض حضور در محل اقدامات خود را با هماهنگی ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: دو تیم واکنش سریع و آوار برداری آتش نشانی شیراز که با تجهیزات امدادی به آبادان سفر کرده اند، به محض حضور در محل اقدامات خود را با هماهنگی ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کردند.

وی افزود: براساس گزارش های اعلامی از تیم های عملیاتی حاضر در صحنه حادثه متاسفانه حجم آوار پایدار نیست و این وضعیت شرایط را برای امدادگران دشوار کرده است،ساختمان مجاور متروپل تخلیه شده است و با توجه به شرایط موجود، امدادرسانی از چند جبهه در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول: مدیریت و آوار برداری ضلع جنوبی ساختمان بر عهده تیم های آتش نشان شیراز بوده و طبق طرح ارائه شده از تیم های واکنش سریع این سازمان نحوه عملیات به صورت جابه جایی و آواربرداری از قسمت های فوقانی با سرعت عمل و بی وقفه در حال انجام است و هدف برداشتن آوار و دسترسی به هموطنان گرفتار در زیر آوار و برقراری ایمنی این مکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات آتش نشانان شیراز در متروپل آبادان

اقدامات آتش نشانان شیراز در متروپل آبادان