مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 22:572022-05-25حوادث

اتوبوس شرکت واحد 5 خودرو را له کرد


برخورد اتوبوس شهری با 20 خودرو در حصارک کرج خسارت شدیدی برجا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 7 و 30 دقیقه صبح سه شنبه خبر تصادف شدید بین یک دستگاه اتوبوس و چندین خودرو در میدان حصارک کرج به مرکز فوریت های پزشکی، آتش نشانی و پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله امدادگران راهی محل حادثه شدند.

نخستین بررسی ها نشان می داد که یک اتوبوس شرکت واحد به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با 20 خودرو برخورد داشته و این حادثه منجر به مجروح شدن 3 نفر شده است.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور رییس پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه با حضور عوامل امدادی، مجروحان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس اعلام شده است.

این حادثه خسارت شدیدی به خودروها وارد و ترافیک شدیدی ایجاد کرده بود که با کمک عوامل پلیس راهور بعد از حدود یک ساعت عملیات پایان یافت و شرایط ترافیکی عادی شد.

محمد جمشیدی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرکرج نیز گفت: ساعت 7:32 دقیقه در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر انحراف خودروی اتوبوس در بلوار شهید بهشتی بعد از پل حصارک 17 آتش نشان با تجهیزات به محل حادثه رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس شرکت واحد 5 خودرو را له کرد

اتوبوس شرکت واحد 5 خودرو را له کرد