مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-26سياسي

اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا تدوام داشته باشد


عایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از جهش مجدد کرونا تاکید کرده و اظهار داشت: باید اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا همچنان تدوام داشته باشد تا شاهد اوج مجدد این بیماری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی  در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا به رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از جهش مجدد کرونا تاکید کرده و اظهار داشت: باید اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا همچنان تدوام داشته باشد تا شاهد اوج مجدد این بیماری نباشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات و برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، از متولیان امر خواست تا موارد پیشگیرانه را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی همچنین به تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا تاکید کرد.

ابراهیمی به اعزام حجاج به سفر معنوی حج نیز اشاره کرده و افزود: ضروری است خدمات و تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از بیماری کرونا برای اعزام حجاج به سفر معنوی حج صورت بگیرد تا مشکلی برای حجاج به وجود نیاید.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و در راستای برگزاری مراسم باشکوه این روز، مسئولان امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا تدوام داشته باشد

اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا تدوام داشته باشد