مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-26سياسي

حل مشکل زمین های وقفی مردم شهر خاکعلی تا پایان سال


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: پس از دریافت مجوز رسمی سازمان اوقاف برای تبدیل احسن، امیدواریم تا پایان سال با همراهی مردم پروسه تبدیل به احسن در خاکعلی انجام شود.

- حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی صبح پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جلسه تبدیل به احسن زمین های موقوفه شهر خاکعلی اظهار کرد: جلسه نتایج و دستاوردهای خوبی داشت و امیدواریم به زودی شاهد تحقق این دستاوردها باشیم.

وی افزود: در شهر خاکعلی تمکین به مقررات وقفی در سال های اخیر اتفاق نیفتاده و کمتر از 9 تا 10 درصد متصرفین اراضی این شهر فقط یک بار رابطه استیجاری با موقوفه برقرار کرده بودند و متأسفانه حقوق موقوفه در این شهر در نظر گرفته نشده بود.

وی عنوان کرد: کارگروهی مثل شهر بیدستان در این منطقه مشخص و برنامه ریزی شد تا تصرف همه افرادی که در شهر و همچنین اراضی خاکعلی حضور دارند مشخص و قیمت تبدیل به احسن کل پلاک در یک بازی زمانی دو ماهه مشخص شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از دریافت مجوز رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه برای تبدیل احسن، امیدواریم تا پایان سال با همراهی مردم پروسه تبدیل به احسن در خاکعلی انجام شود.

وی یادآور شد: با اجرای کامل تبدیل به احسن زمین های وقفی امیدواریم مردم از این تعارض منافع با موقوفه رها شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل زمین های وقفی مردم شهر خاکعلی تا پایان سال

حل مشکل زمین های وقفی مردم شهر خاکعلی تا پایان سال