مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-26اقتصادي

ثبت رکورد ماهیانه تولید و جذب چدن مذاب


با ثبت رکورد تولید 261 هزار تن چدن مذاب در شرکت ذوب آهن اصفهان ، سقف تولید ماهیانه این محصول افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشستا رسانه، مهرداد تولاییان معاون بهره برداری شرکت با اعلام این خبر گفت: با افزایش قیمت مواد اولیه و حامل های انرژی، ذوب آهن اصفهان با برنامه ریزهای علمی، افزایش بهره وری و تولید به ویژه افزایش تولید چدن را در دستور کار قرارداد و با تولید 261 هزار تن چدن مذاب در اردیبهشت ماه، سقف تولید ماهیانه این محصول افزایش یافت.

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن با بیان این که بیشترین مقدار تولید چدن در تاریخ ذوب آهن اصفهان در اردیبهشت ماه امسال رقم خورد افزود: این موفقیت با مصرف بهینه کک در کوره بلندها، حاصل شده است.

وی با بیان این که در نیمه دوم 1400 کنورتورهای فولادسازی تعمیرات و بازسازی شدند افزود: با این تعمیرات ظرفیت جذب چدن در بخش فولادسازی افزایش یافت و باعث شد در اردیبهشت ماه سال جاری، رکورد جدیدی با جذب 228 هزار تن چدن مذاب در این بخش محقق شود که 2 درصد از برنامه های مصوب تولیدی شرکت بیشتر است.

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن بابیان اینکه بیشترین مقدار تولید چدن در تاریخ ذوب آهن اصفهان در اردیبهشت ماه امسال رقم خورد افزود: این موفقیت با مصرف بهینه کک در کوره بلندها، حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد ماهیانه تولید و جذب چدن مذاب

ثبت رکورد ماهیانه تولید و جذب چدن مذاب