مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-26سياسي

یکی از مشکلات بزرگ در کشور، ایجاد هزینه بدون نگاه به خلق ثروت است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم کاهش هزینه های اجرایی اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ در کشور ایجاد هزینه بدون نگاه به خلق ثروت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران صبح امروز در نشست شورای اداری استان تهران خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: کارهای بزرگ و مهمی در این مدت انجام شده که از مهمترین آن ها طرح هدفمندی یارانه ها بوده و لازم است که از مسئولان اجرای آن به ویژه مسئولان اداری، امنیتی و انتظامی قدردانی داشته باشیم.

وی در ادامه در مورد اصلاحات اقتصادی رییس جمهور، گفت: یکی از مسائل مهم کشور که نقش پررنگ و قابل توجهی در تحقق ایده اقتصادی شما مبنی بر کنترل تورم و رشد اقتصادی دارد، ذخایر ارزی کشور است.

اگر ما ذخایر ارزی قابل اتکا نداشته باشیم رشد مناسب نخواهیم داشت.

  امام جمعه موقت تهران گفت: از انتصاب درست شما در رأس صندوق توسعه ملی تشکر دارم و جا دارد که توجهی ویژه به نظرات کارشناسی که از این صندوق می رسد داشته باشید.

ابوترابی همچنین بیان داشت: جای تاسف است که برداشت از این صندوق در سال 1400 نسبت به پرداخت به آن بیشتر بوده است در حالیکه در برخی کشورهای منطقه که شاید بعد از ما این صندوق را ایجاد کردند اما ذخایر از 1000 میلیارد دلار گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مشکلات بزرگ در کشور، ایجاد هزینه بدون نگاه به خلق ثروت است

یکی از مشکلات بزرگ در کشور، ایجاد هزینه بدون نگاه به خلق ثروت است