مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-26اقتصادي

پروژه تولید واکسن سالک در مراحل پایانی قرار گرفت


استاندار استان مرکزی با اشاره به بحث بیماری سالک گفت: برای اولین بار در کشور پروژه تولید واکسن سالک توسط متخصصین موسسه تحقیقات سرم سازی رازی ایران در استان به مراحل آخر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت نیرو تأمین آب آشامیدنی سالم است؛ اظهار کرد: در همین راستا مسؤولان مربوطه در استان نیز باید با بازرسی و شناسایی مناطقی که فاقد آب آشامیدنی هستند، برنامه ریزی لازم را برای اجرای اصلاح شبکه آب رسانی انجام دهند.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به استان پیشنهاد راه اندازی شبکه فاضلاب روستایی داده می شود چراکه این کار به منابع مالی بزرگی نیاز دارد.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: یکی از دلایلی که باعث شده دهیاران همکاری لازم را برای تأمین آب سالم نداشته باشند کمبود منابع مالی است، البته همکاری آنها در مجموع با استانداری و دستگاه های اجرایی رضایت بخش است.

مخلص الائمه با اشاره به شیب تند کاهش رشد جمعیتی استان تصریح کرد: باید اجرای کامل قانون حمایت از خانواده به طور جدی پیگیری شود چراکه در این قانون پیش بینی های خوبی برای افزایش جمعیت در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تولید واکسن سالک در مراحل پایانی قرار گرفت

پروژه تولید واکسن سالک در مراحل پایانی قرار گرفت