مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-26اقتصادي

10 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مراکز درمانی بروجن تخصیص یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد گفت: حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان و مراکز درمانی بروجن تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ارسلان خالدی فر صبح امروز در شورای اداری شهرستان بروجن گفت: سال گذشته اعتبارات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان بروجن هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرکرد ادامه داد:  35 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان و 3 میلیارد تومان اعتبار در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دستگاه ام آر آی نیز در این شهرستان به بهره برداری رسید، افزود: از اعتبارات محرومیت زدایی حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان صرف تجهیز کردن تعدادی از پایگاه ها و مراکز درمانی شد.

خالدی فر ضمن قدردانی از مجمع خیرین شهرستان بروجن، این مجمع را سرآمد در استان و کشور دانست و افزود: همچنان مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان بروجن وجود دارد.

وی در ادامه به تعدادی از پروژه های در دست اقدام از جمله تکمیل پایگاه اورژانس شهر نقنه، تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت گندمان، تکمیل ساختمان 115 شهر فرادنبه و احداث پایگاه بوعلی حضرت قائم اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مراکز درمانی بروجن تخصیص یافت

10 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مراکز درمانی بروجن تخصیص یافت