مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-26ورزشي

«سرمربی آبیکی» عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی با کمان کشور شد


اسماعیل عبادی از کمانداران به نام آبیکی و سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان کامپوند کشور به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی با کمان کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عبادی از کمانداران به نام کشور، استان قزوین و شهرستان آبیک است که در حال حاضر سرمربی تیم ملی تیراندازی با کامپوند کشور است و روز گذشته به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون انتخاب شده است.

   عبادی در این رابطه گفت: روز گذشته انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور برگزار و شعبانی بهار به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد.

وی با اشاره به اساسنامه جدید مبنی بر تعیین اعضای هیات رییسه فدراسیون در انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان کشور افزود: هیات رییسه شامل نایب رییس اول، نایب رییس دوم، خزانه دار، دو خبره ورزشی خانم و آقا، نماینده های هیات های استانی و نماینده باشگاه ها می شود.

عبادی با کسب 37 رای از 57 رای از اعضای مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان، توانست به عنوان خبره ورزشی و به مدت چهار سال عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی با کمان کشور شود.

وی که سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور است، از حضور تیم ملی در بازی های کشورهای اسلامی در اواخر مرداد ماه در کشور ترکیه خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی از هفته آینده در تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرمربی آبیکی» عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی با کمان کشور شد

«سرمربی آبیکی» عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی با کمان کشور شد