مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-26اقتصادي

10 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی واریز وجه کردند


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان، 55 هزار نفر واجد شرایط اولیه برای نهضت ملی مسکن شناخته شدند که از این میزان 10 هزار متقاضی نسبت به واریز وجه اقدام کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان، 55 هزار نفر واجد شرایط اولیه برای نهضت ملی مسکن شناخته شدند که از این میزان 10 هزار متقاضی نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

وی افزود: افرادی که نسبت به واریز وجه اقدام کردند مراحل شروع به کار و تامین زمین را پیگیری می کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان واریزی وجه اولیه متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن 400 میلیون ریال تعیین شده که پس از آن بلافاصله عملیات اجرایی پروژه ها و پرداخت کمک تسهیلات آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه 24 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی و دولتی برای اجرای این طرح ملی در داخل حریم شهرها شناسایی و برای طرح به راه و شهرسازی واگذار شده است، افزود: سهم ابلاغی آذربایجان غربی از قانون جهش تولید مسکن حدود 180 هزار واحد تعیین شده است.

حمزه لو گفت: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و 500 میلیون ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال و مناطق روستایی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی واریز وجه کردند

10 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی واریز وجه کردند