مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:372022-05-26ورزشي

مراسم اختتامیه پیست اسکی بین المللی توچال برگزار شد


1401 پیست اسکی بین المللی توچال و تقدیر از بهترین مربی های فصل اسکی در پیست اسکی توچال تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات؛ مراسم اختتامیه پیست اسکی بین المللی توچال  عصر امروز برگزار شد و در این برنامه، از بهترین مربی های فصل اسکی 1400_1401 در پیست اسکی توچال تقدیر شد.

در این مراسم از بهترین مربی های فصل اسکی 1400_1401 در پیست اسکی توچال به ترتیب اول تا سوم در رشته اسنوبرد از محمد بختیاری، سامان ناظمی و پریا شریفی و در رشته آلپاین از سیدکاظم نبوی، غلامحسین بندعلی و رامین اقبالی تقدیر به عمل آمد.

روح الله امداد مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: همه ساله با بارش نزولات جوی و رحمت الهی، پیست بین المللی اسکی توچال کار خودش را آغاز می کند و معمولا آبان ماه هرسال این پیست به صورت رسمی با برف طبیعی پس از مراسم افتتاحیه فعالیت خودش را آغاز می کند.

وی گفت: به نوع خودش کم نظیر است که ما در خرداد ماه در آغاز تابستان برف داریم و می توانیم از این نعمت الهی استفاده کنیم و امسال هم مراسم اختتامیه پیست اسکی توچال در فصل 1400_1401 را برگزار کردیم.

امداد بیان کرد: در فصل گذشته موفق شدیم که مسابقات انتخابی المپیک 2022 پکن را در این پیست برگزار کنیم و همینطور برنامه صعود دوستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه پیست اسکی بین المللی توچال برگزار شد

مراسم اختتامیه پیست اسکی بین المللی توچال برگزار شد