مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 22:572022-05-26سياسي

ثبت نام 377 هسته در فراخوان اولیه جذب در مدرسه پیشرفت از اوایل پاییز 1400


دبیر برگزاری اولین رویداد ملی مدرسه پیشرفت گفت: از بین 377هسته ثبت نامی، با توجه به مولفه های موجود و مصاحبه های انجام شده 40هسته به مرحله مقدماتی راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد شعبانی دبیر برگزاری کارگاه های آموزشی اولین رویداد ملی مدرسه پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در حاشیه این رویداد ملی، در گفتگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه هسته های مردمی تاکنون و قبل از این رویداد بصورت مجازی آموزش دیده اند، اظهار کرد: این گردهمایی اولین دوره از آموزش حضوری هسته های مردمی مدرسه پیشرفت می باشد و بعد از این برای ارزیابی گروه ها و هسته ها خودمان در مناطق حضور می یابیم و عملکرد هسته های مردمی را  بصورت میدانی بررسی خواهیم کرد.

  وی به طریقه جذب هسته های مردمی اشاره کرد و گفت:  در اوایل پاییز سال 1400 فراخوان اولیه جذب در مدرسه پیشرفت از طرف ستاد اجرایی فرمان امام زده شد که بعد از این فراخوان 377 هسته مردمی ثبت نام کردند.

  شعبانی اضافه کرد:  بنا بر ارزیابی و گزینش هسته های ثبت نام کننده 40 هسته ی مردمی جذب و وارد آموزش مقدماتی در مدرسه پیشرفت شدند که در نهایت تنها تعداد 35 هسته در این رویداد حضور یافتند.

وی با عنوان اینکه هسته های مردمی هر کدام در حوزه های متفاوتی نظیر سلامت، فرهنگی، اجتماعی، خانواده، اقتصادی، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 377 هسته در فراخوان اولیه جذب در مدرسه پیشرفت از اوایل پاییز 1400

ثبت نام 377 هسته در فراخوان اولیه جذب در مدرسه پیشرفت از اوایل پاییز 1400