مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 00:422022-05-26اقتصادي

واحدهای تولیدی یزد 370 درخواست به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کردند


واحدهای تولیدی استان یزد در سال گذشته 370 درخواست به ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان یزد ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی و دیدگاه های آنهاست و در این راستا پیگیری برخی موارد را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، به بخش خصوصی واگذار کرده ایم.

وی با اشاره به مصوبات این ستاد بیان کرد: در تصویب و تدوین مصوبات به نحوی اقدام خواهیم کرد که تعارضی با اسناد بالادستی و سند آمایش استان یزد نداشته باشد و این رویکرد را در ستاد تسهیل دنبال خواهیم کرد.

دهشیری عنوان کرد: اگر برخی مسائل و مشکلات در درون استان حل نشود، مسائل را به صورت کلان پیگیری خوواهیم کرد زیرا معتقدم باید فشار را از سربازان جنگ اقتصادی برداریم.

وی همچنین از راه اندازی سایتی توسط دادستانی یزد برای ثبت درخواستهای بخش خصوصی خبر داد و گفت: بخش خصوصی نیازی به مراجعه حضوری به مراجع قضایی ندارند و می توانند درخواستهای خود را از طریق سایت ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان یزد ادامه داد: با توجه به شعار سال، کارگروه تخصصی اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شده ضمن اینکه به منظور پیگیری مسائل و موان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی یزد 370 درخواست به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کردند

واحدهای تولیدی یزد 370 درخواست به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کردند