مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-27سياسي

اجلاسیه 113 شهید روحانی استان سمنان در شاهرود برگزار شد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان از برگزاری اجلاسیه 113 شهید روحانی استان در شاهرود خبر داد و گفت: هدف از این اقدام گرامیداشت نقش طلاب در پیشبرد اهداف انقلاب بوده است.

- حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور با شعار تعهد سرخ از حجره تا سنگر به میزبانی قم و حضور رییس جمهور مورخ چهارم خردادماه سال جاری برگزار شد، ابراز داشت: ترتیبی اتخاذ شد تا به صورت استانی با گرامیداشت یاد 113 شهید روحانی استان به میزبانی مصلی پیامبر اکرم (ص) شاهرود برگزار شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این قبیل اجلاسیه ها نشان دادن نقش روحانیون در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: علما با نقش هدایت کننده خود توانستند طی هشت سال دفاع مقدس اثرگذار باشند که این مهم باید در جامعه تبیین و مطرح شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمن همواره در استراتژیک برنامه های خود می کوشد تا از طریق کار کردن بر روی ذهن جوانان، آن ها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند، ابراز داشت: امروز مهمترین رسالت ما در این ورطه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است تا واقعیت برای نسلی که دیروز را ندیده بیش از پیش آشکار و نقشه دشمن خنثی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه 113 شهید روحانی استان سمنان در شاهرود برگزار شد

اجلاسیه 113 شهید روحانی استان سمنان در شاهرود برگزار شد