مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-27سياسي

خون شهدا جریان ساز است/ خیال باطل دشمنان علیه ملت ایران اسلامی


امام جمعه سرخه ضمن محکومیت ترور شهید صیاد خدایی گفت: خون شهدا جریان ساز و درخت اسلام و انقلاب را آبیاری می کند تا شاهد ریشه های جدید باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته سرخه به میزبانی حسینیه شهدا ضمن محکوم کردن ترور شهید صیاد خدایی بیان کرد: رژیم صهیونیستی سال ها است که قصد دارد با اینگونه ترورها جلوی راهی را که انقلاب اسلامی در پیش گرفته بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در قبال ایران و انقلاب خیال خام کرده و کور خوانده اند افزود: مغزهای معیوب و حماقت های گسترده دشمنان بعد از چهار دهه پیروزی انقلاب و چهارده قرن تاریخ شیعیان هنوز متوجه نشده اند که با به شهادت رساندن بزرگان انقلاب راه جهانی تشیع از پا نمی ایستد.

امام جمعه سرخه ادامه داد: دشمنان خیال باطلی دارند که فکر می کنند با به شهادت رساندن و ضربه زدن به مجاهدان راه حق می توانند در مسیر تشییع خلل ایجاد کنند اما نمی دانند که خون شهدا جریان می سازد و اسلام و انقلاب را آبیاری می کند تا شاهد زایش و ریشه های جدید باشیم که این درخت تناور را محکم تر می کند.

اشرف بیان کرد: تقدیم شهدا در راه اسلام نمی تواند ضربه و خللی در راه شیعیان و انقلاب ایجاد کند بلکه روز به روز پایه های دشمنان را می لرزاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا جریان ساز است/ خیال باطل دشمنان علیه ملت ایران اسلامی

خون شهدا جریان ساز است/ خیال باطل دشمنان علیه ملت ایران اسلامی