مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-27سياسي

مخبر:در حادثه متروپل فساد گسترده ای وجود داشت/ با متخلفین برخورد قاطع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، در پنجمین روز حادثه ساختمان متروپل آبادان، جلسه فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، صادق خیلیان استاندار خوزستان، رییس هلال احمر کشور، سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و دیگر مسئولین استانی و ملی برگزار شد.

در حاشیه این جلسه محمد مخبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به اهالی جانباختگان حادثه متروپل آبادان، اظهار کرد: به دستور رییس جمهور و بعد از مقام معظم رهبری بسیج امکانات در شهر آبادان اتفاق افتاده اما برای اینکه ببینیم کمبودی از این لحاظ وجود ندارد بنده نیز امروز به شهر آبادان آمدم.

وی با بیان اینمه از همه مناطق بازدید کرده ام، افزود: تا کنون تعداد 24 نفر جان خود را در این حادثه از دست داده اند و به احتمال اینکه افراد دیگری در زیر آوار باشند که جان خود را از دست داده یا زنده مانده اند وجود دارد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه نیروهای امدادی با تمام تلاش  خود سعی می کنند  تکلیف افراد باقی مانده را نیز روشن کنند، گفت: تاکنون 37 مصدوم داشتیم  که از این تعداد سه تا چهار نفر حال آن ها حاد  بوده و اکنون به رو به بهبودی گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر:در حادثه متروپل فساد گسترده ای وجود داشت/ با متخلفین برخورد قاطع می شود

مخبر:در حادثه متروپل فساد گسترده ای وجود داشت/ با متخلفین برخورد قاطع می شود