مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-27سياسي

جهاد کشاورزی روند احداث سدهای معیشتی خلخال را تسریع کند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است تا فعالیت های جهاد کشاورزی استان اردبیل برای تکمیل سدهای معیشتی خلخال از جمله سد کشاورزی در حال ساخت بلیل تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرغنی نظری ظهر جمعه در دیدار با مردم خلخال در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: در بسیاری از موارد انتقادهای سازنده از عملکرد مسئولان کارساز واقع شده به طوری که به دنبال طرح یک انتقاد از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از وضعیت اعتبارات بنیاد مسکن کشور و اعتباری که به ناحق از این نهاد انقلابی گرفته شده و به جاهای دیگر اختصاص داده شده بود با پیگیری مستمر نمایندگان، هفته گذشته سه هزار و 300 میلیارد تومان به اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازگردانده شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری قطعاً این اعتبار با اجرای طرح های هادی روستایی، بهسازی معابر و سایر امور عمرانی در روستاهای کشور نمود پیدا خواهد کرد.

نظری با تقدیر از تلاش های فرماندار خلخال و مجموعه مدیران اجرایی این شهرستان برای توسعه منطقه گفت: در پیگیری مطالبات مردمی بسیار جدی هستیم و نظارت روزانه بر عملکرد دستگاه های اجرایی و نحوه اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی روند احداث سدهای معیشتی خلخال را تسریع کند

جهاد کشاورزی روند احداث سدهای معیشتی خلخال را تسریع کند