مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-27سياسي

دیوان محاسبات و سازمان بازرسی وظیفه نظارتی خود را جدی تر انجام دهند


دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور باید وظیفه نظارتی خود را جدی تر انجام دهند تا شاهد بروز اتفاقات تلخ در جامعه نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: مقام امام صادق (ع) مقام ساده ای نیست و آنچه از ایشان از علوم به ما رسیده در معقول و منقول، تمام فلاسفه بزرگ را به زانو در می آورد و متکلمان و فقها را تسلیم و مفسران را تابع می کند.

وی با اشاره به تربیت 4 هزار شاگر توسط ایشان عنوان کرد: ایشان تحت فشار شدید بنی امیه و بنی عباس، در فضای ترور، وحشت و جاسوسی این تعداد شاگرد را تربیت کردند.

مدرسی با اشاره به اعترافات عالمان بزرگ اهل سنت در مورد برخی شاگردان امام صادق(ع) بیان کرد: در هیچ دوره ای هیچ عالمی نتوانست بر علم حضرت ایراد یا تصحیحی بیاورد.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته مجلس و روز قانونگذاری اظهار داشت: ما هم نیاز به قانون داریم هم قوانین کامل کم داریم اما آنچه بیش از همه به آن نیاز داریم، نظارت بر نحوه اجرای قوانین موجود است.

وی افزود: دیوان محاسبات باید نظارت خود را کامل کند و هیچ چشم پوشی در این زمینه نداشته باشد زیرا بسیاری از گرفتاری های ما به خاطر عدم رسیدگی دیوان محاسبات و البته سازمان بازرسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات و سازمان بازرسی وظیفه نظارتی خود را جدی تر انجام دهند

دیوان محاسبات و سازمان بازرسی وظیفه نظارتی خود را جدی تر انجام دهند