مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-27بين الملل

طرح اروپا برای انداختن لبنان به دام عادی سازی روابط با تل آویو


نماینده اتحادیه اروپا در امور صلح خاورمیانه اخیرا پیشنهاداتی را به دولت و مقاومت لبنان در ازای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار گزارشی اعلام کرد که اسون کوپمنز فرستاده اتحادیه اروپا در امور صلح خاورمیانه، پیشنهاد غرب به لبنان و مقاومت را برای کشیده شدن آنها به دام عادی سازی روابط با دشمن اسراییلی تحت عنوان راه حل نهایی ارائه کرده است.

بر اساس این پیشنهاد، اروپایی ها در ازای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و دست کشیدن از حقوق خود، نان، دارو و برق را در اختیار لبنان قرار می دهند و برای مقاومت در دولت جدید امتیازات گسترده ای فراهم خواهند کرد.

طبق گزارش الاخبار، دو هفته قبل از انتخابات پارلمانی، اسون کوپمنز هیاهوی تحولات اوکراین را رها و به بیروت سفر کرد تا به ادعای خود راه حل نهایی را به عنوان تنها راه ثبات در خاورمیانه و تنها راه خروج لبنان از بحران کنونی ترویج دهد.

بر اساس این گزارش، این دیپلمات هلندی که از فلسطین اشغالی و پس از دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به لبنان آمده بود، چند روز از مقرهای ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه و حزب الله لبنان بازدید و از طرف 27 کشور اروپایی در مورد ضرورت فعال کردن فرایند صلح صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اروپا برای انداختن لبنان به دام عادی سازی روابط با تل آویو

طرح اروپا برای انداختن لبنان به دام عادی سازی روابط با تل آویو