مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 22:422022-05-27حوادث

پلنگ زخمی دنا جان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج رییس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از حضور مامورین محیط زیست در محل، پلنگ زخمی عصبانی به دو کارگر باغ و یک خانواده حمله ور شده بود خانواده از ترس به خودرور پناه برده و خود را در آنجا محبوس کرده بودند.

 هادی سینایی رییس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان از تلف شدن پلنگ زخمی منطقه گردشگری تنگ مهریان خبر داد و گفت: پس از شلیک موفق دارت و بیهوش کردن پلنگ، متاسفانه بدلیل جراحت ناشی از گلوله اسلحه تفنگ از نوع ساچمه زنی که از قبل به پلنگ اصابت کرده بود ریکاوری موفقیت آمیز نبود و پلنگ پس از نزدیک به 2 ساعت تلاش غروب جمعه تلف شد.

رییس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان به تشریح موضوع پرداخت و تصریح کرد : پس از تماس تلفنی دو نفر از باغداران تنگ مهریان در حاشیه رودخانه و در منتهی الیه مرز منطقه حفاظت شده و آزاد، مبنی بر حمله یک قلاده پلنگ زخمی به دو کارگر پاکبان باغ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و شهرستان با تجهیزات کامل بیهوش کننده حیات وحش به همراه دامپزشک به محل اعزام شدند.

سینایی افزود: مسئول باغ گردشگری به مامورین محیط زیست گفت پلنگ زخمی که از ناحیه راست بدن دچار خون ریزی شدید بود به دو کارگر باغ که مشغول جمع آوری زباله بودندحمله کرده اما بدلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلنگ زخمی دنا جان داد

پلنگ زخمی دنا جان داد