مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 05:472022-05-28اقتصادي

نمایشگاه مجازی کتاب؛ برف در تابستان!


فروش 80 میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب نشان داد دنیای اینترنت هوو ی کتاب نیست و می تواند یاری گر آن باشد مثل برف در تابستان که عنوان یکی از بهترین کتاب های این روزها هم هست.

- فروش 80 میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب نشان داد دنیای اینترنت هوو ی کتاب نیست و می تواند یاری گر آن باشد مثل برف در تابستان که عنوان یکی از بهترین کتاب های این روزها هم هست.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- فروش 80 میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب از خبرهای خوب این روزهاست که می تواند برای ما مردمانِ تحت جراحی اقتصادی یا امتحان الهی بر اساس تفسیر امام جمعه موقت تهران، خوش آیند باشد.

مهم ترین وجه این است که فضای مجازی به عنوان یکی از متهمان درجه اول کم کتاب خوانی ما ایرانیان اعلام می شد و البته در کنار عوامل دیگر چون سانسور، گرانی کاغذ، کاهش ارزش فضیلت با غلبه فرهنگ ریا و دروغ، کم توجهی رسانه رسمی و معرفی نکردن نویسندگان محبوب و تلاش برای چیره کردن فرهنگ و هنر بر ایدیولوژی و تبلیغ.

نمایشگاه مجازی کتاب و فروش 80 میلیارد تومانی اما در همان روزهای برپاییِ نمایشگاه فیزیکی نشان داد این فضا می تواند یاری گر دنیای واقعی باشد و اساساً چه بسا دیگر این تفکیک به کار نیاید چون واقعا خرید می کنیم و مگر در خرید مایحتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی کتاب؛ برف در تابستان!

نمایشگاه مجازی کتاب؛ برف در تابستان!