مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:072022-05-28سياسي

وزیر ارشاد: سرانه فرهنگی پایین در مسکن مهر باعث آسیب خانواده ها می شود


جمعیت شهر پرند به 400 هزار نفر رسیده و چشم انداز آن 700 هزار نفر است، ولی هم پای آن زیرساخت های لازم و مراکز فرهنگی احداث نشده و به همین دلیل خانواده ها در معرض آسیب هستند و باید این کمبودها را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم شامگاه جمعه در نشست مشترک نخبگان و ملاقات مردمی در محل فرمانداری شهرستان رباط کریم اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده هیئت دولت و رییس جمهور به این شهرستان آمده ام تا حرف های شما و مشکلاتی که وجود دارد، همینطور پیشنهاداتی که مطرح می شود را بشنوم و به هیئت دولت ارائه دهم.

وی با اشاره به مشکلات و نارسایی های حوزه فرهنگی گفت: ان شاءالله در یک بازه زمانی یک ساله مشکلات مطرح شده از جمله تامین زیرساخت های مورد نیاز، اختصاص زمین برای مجموعه های فرهنگی و آماد ه سازی تجهیزات لازم را برطرف خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با استیجاری بودن مکان اداره ارشاد شهرستان رباط کریم افزود: این مشکل را هم حل خواهیم کرد و جایی مناسب برای این اداره اختصاص خواهیم داد و در عین حال برای هنرمندان این شهرستان نیز جایگاه خوبی را در آن پیش بینی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: سرانه فرهنگی پایین در مسکن مهر باعث آسیب خانواده ها می شود

وزیر ارشاد: سرانه فرهنگی پایین در مسکن مهر باعث آسیب خانواده ها می شود