مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 07:222022-05-28فرهنگي

برپایی نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی و شهید سلیمانی در دنا+تصاویر


به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا، نمایشگاه انفرادی پوستر در شهر سی سخت برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا، نمایشگاه انفرادی پوستر در شهر سی سخت برپا گردید که با استقبال بسیار خوب عموم مردم روبه رو بود.

  پوران زابلی پور خالق و طراح پوسترهای نمایشگاه در گفت و گو با فارس گفت:پوران زابلی پور متولد1375,شهر سی سخت، فارغ التحصیل رشته گرافیک، خوشحالم که توانستم پس از ماه ها تلاش با همراهی گروه طغیان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا اولین نمایشگاه انفرادی پوستر را برگزار کنم که با حضور رییس فرهنگ و ارشاد  و جمعی از هنرمندان در تاریخ 2 خرداد 1401 افتتاح شد.

زابلی پور گفت: این نمایشگاه شامل 20 اثر با موضوعات اسماء الحسنی، شهید حاج قاسم سلیمانی و هنر بوده که طی مدت چند ماه  این آثار طراحی شده، به صورت  دستی و سپس با برنامه CorelDraw  اجرا شده اند.

این هنرمند اظهار داشت: به مدت سه سال به صورت حرفه ای شروع به کار کردم که در این مدت  شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه گروهی از جمله فعالیت ها بود.

وی گفت: امیدوارم در سال های آینده نمایشگاه داشته باشم و هر چه زودتر امکانات برای نمایشگاه در شهر سی سخت فراهم شود و از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گروه طغیان، اساتید  هنر و همه کسانی ک ما را همراهی کردند قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی و شهید سلیمانی در دنا+تصاویر

برپایی نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی و شهید سلیمانی در دنا+تصاویر