مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-28سياسي

گره ای از نقش قالی فرهنگ ایران زمین/ ذوالقرنین را رمزگشایی کردید


دبیرکل کمیسیون یونسکو در مراسم بزرگداشت عبدالمجید ارفعی گفت: شما «ذوالقرنین» را برای ما رمزگشایی کردید و ما فهم این هویت را مرهون تلاش شما هستیم.

- دبیرکل کمیسیون یونسکو در مراسم بزرگداشت عبدالمجید ارفعی گفت: شما ذوالقرنین را برای ما رمزگشایی کردید و ما فهم این هویت را مرهون تلاش شما هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین مراسم تماشای خورشید ؛بزرگداشت عبدالمجید ارفعی به همت کمیسیون ملی یونسکو ایران و با مشارکت موزه ملی ایران و ایکوم برگزار شد.

در این مراسم که در سالن همایش های موزه ملی ایران برگزار شد، حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو، جبرییل نوکنده رییس موزه ملی ایران، جلال الدین کزازی، علی بلوک باشی، یوسف ثبوتی فیزیک دان و اخترشناس، یونس شکرخواه، علی اصغر کیهانی، مدیر توسعه کسب وکار یونسکو، ژاله آموزگار، جت السلام محمود دعایی و احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم ایران حضور داشتند.

مجری برنامه در ابتدای این مراسم جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه متروپل آبادان را تسلیت گفت و به احترام درگذشتگان حضار در سالن یک دقیقه سکوت کردند.

تا سال ها کسی اهمیت تخصص عبدالمجید ارفعی را درک نمی کرد جبرییل نوکنده مدیر موزه ملی در ابتدای این مراسم گفت: سخن گفتن از آقای ارفعی به دلیل عمری ممارست در حوزه تخصصی ایشان کار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره ای از نقش قالی فرهنگ ایران زمین/ ذوالقرنین را رمزگشایی کردید

گره ای از نقش قالی فرهنگ ایران زمین/ ذوالقرنین را رمزگشایی کردید