مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-28سياسي

نخستین کاروان پیاده مازندران به سمت مرقد مطهر امام راحل حرکت کرد


کاروان پیاده از «حرم تا حرم» متشکل از اقشار مختلف مردم شهرستان آمل برای شرکت در سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی ( ره ) اعزام شد.

- آمل- کاروان پیاده از حرم تا حرم متشکل از اقشار مختلف مردم شهرستان آمل برای شرکت در سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی ( ره ) اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای این کاروان 65 نفره صبح شنبه و پس از زیارت حرم امامزاده ابراهیم (ع) با بدرقه رسمی مسئولان این شهرستان پیاده عازم تهران شدند وقرار است مسیر بیش از 200 کیلومتری آمل تا مرقد امام را در مدت هفت روز پیاده طی کند، تا در روز 14 خرداد در مراسم سالگرد امام راحل شرکت کنند.

امام جمعه شهرستان آمل، حضور جوانان در کنار نسل های قدیمی در این کاروان را چشمگیر خواند و گفت به همراه کاروان پیاده روی آمل روایان انقلاب هم حضور دارد که در طول مسیر، برای اعضای کاروان برنامه های تبلیغی و دینی اجرا خواهد کرد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفتگو با است.

وی، با اشاره به این که حضور خودجوش مردم در کاروان های سواره وپیاده برای شرکت در مراسم سالگرد معمارانقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از 3 دهه پرشور وبا استقبال مواجه است، گفت، هر چه این کاروان ها در انجام این رسالت بزرگ یعنی انتقال باورها و ارزشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کاروان پیاده مازندران به سمت مرقد مطهر امام راحل حرکت کرد

نخستین کاروان پیاده مازندران به سمت مرقد مطهر امام راحل حرکت کرد