مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-28اقتصادي

اشد مجازات در انتظار اخلالگران اقتصادی در یزد


استاندار یزد رعایت قوانین ابلاغی را وظیفه عمومی تمام اقشار جامعه دانست و گفت: با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی استان به اشد وجه برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، مهران فاطمی در کارگروه تنظیم بازار استان بر رصد کامل بازار و نظارت بر فرآیند توزیع مایحتاج مردم تاکید و اظهار کرد: هر جایی احساس کنیم، اخلال در نظام اقتصادی در استان اتفاق بیفتد به اشد وجه برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان این که هیچ مشکل حل نشدنی وجود ندارد، افزود: نباید در برخی از امور منتظر دستورالعمل از پایتخت بود، بلکه باید کار مردم و استان را در اسرع وقت انجام داد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان نیز گفت: از 18 اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون از 27 هزار بازرسی انجام شده، هزار و 804 پرونده تخلف در سطح استان ثبت شده است.

محمدرضا علمدار یزدی عدم درج قیمت را عمده پرونده های تخلف دانست و تصریح کرد: تیم های بازرسی همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

وی به بررسی و آنالیز های جدید در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: سه اتحادیه نرخ های خود را پس از گذراندن مراحل قانونی و کمیته های تخصصی برای تصویب نهایی به کارگروه تنظیم بازار ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشد مجازات در انتظار اخلالگران اقتصادی در یزد

اشد مجازات در انتظار اخلالگران اقتصادی در یزد