مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-28پزشكي

آخرین وضعیت بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز بررسی شد


نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کریم مردانی آذری خیر به نام حوزه درمان و آموزش با محوریت بررسی آخرین وضعیت بیمارستان کودکان مردانی آذر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم مردانی آذری در این نشست صمیمی که بعد از بازدید از بیمارستان و حضور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد با اشاره به اینکه کارها برای خدا انجام می شود گفت: هر کاری انجام دادیم برای خدا و در راه خدا بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه این نشست از حاج آقا مردانی آذری با عنوان نمادی از کارهای خیرخواهانه در کشور نام برد و گفت: حاج آقا مردانی آذری برای کشور و استان ما ظرفیت و پتانسیل بی نظیری هستند واین استان به داشتن ایشان افتخار می کند.

بهمن نقی پور با اشاره به ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان گفت: در حال حاضر بیش از 260 نفر از فرزندانمان در این بیمارستان بستری هستند و خدمات تخصصی دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: خوشبختانه در بحث تأمین نیروی متخصص پرستاری مشکلی نداریم و به تعداد کافی پرستار در این مجموعه به کار گرفته شده است و متخصصان ما نیز در مجموعه حضور دارند.

نقی پور نصب تجهیزات و دستگاه های تخصصی را زمان بر و پرهزینه دانست و اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز پیش از این توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز خریدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز بررسی شد

آخرین وضعیت بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز بررسی شد