مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-28بين الملل

بن زاید: از دیپلماسی ترکیه در قبال «اسراییل» تشکر می کنم


وزیر امور خارجه امارات در نشستی مطبوعاتی با همتای ترکیه ای خود، از دیپلماسی آنکارا در قبال رژیم صهیونیستی تشکر و تلاش ها در این مسیر را بزرگ و مهم توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات روز گذشته (جمعه) بعد از سفر به ترکیه و در نشست مطبوعاتی مشترک با مولود چاووش اوغلو همتای خود، از دیپلماسی ترکیه در قبال رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، بن زاید طی نشست مطبوعاتی مشترک خود با چاووش اوغلو در شهر استانبول، سفر همتای ترکیه ای خود به فلسطین اشغالی را تبریک گفته و آن را باعث تقویت روند بازگشت به صلح بین فلسطینیان و رژیم اشغالگر دانست.

وی در این خصوص اذعان کرد: از دیپلماسی ترکیه و وزیر محترم (چاووش اوغلو) تشکر می کنم؛ شما تلاش های بزرگ و مهمی انجام می دهید.

شما همین تلاش ها را در قبال روسیه و اوکراین و همچنین بین اسراییل و فلسطین به کار می گیرید؛ نقش شما در این روندها مثبت است و در آینده مورد قدردانی قرار خواهید گرفت .

بن زاید در ابتدای این نشست مطبوعاتی درباره روابط دوجانبه و زمینه های مهم همکاری بین ابوظبی و آنکارا صحبت کرد واز هدف کشورش را گسترش روابط با ترکیه در جهت خدمت به منافع دو جانبه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن زاید: از دیپلماسی ترکیه در قبال «اسراییل» تشکر می کنم

بن زاید: از دیپلماسی ترکیه در قبال «اسراییل» تشکر می کنم