مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-28سياسي

شناسایی 22 مورد گلوگاه فساد در وزارت تعاون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید حسین حجتی، رییس سازمان حراست کل کشور، امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید حراست وزارت تعاون و کار، - رییس سازمان حراست کل کشور گفت: گلوگاه های عام فساد در ورزاتخانه ها و وزارت کار و به ویژه در شستا و شرکت های زیر مجموعه شناسایی شده است، در یک مجموعه بزرگ مانند وزارت کار، 22 مورد گلوگاه فساد شناسایی شد که با آن برخورد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید حسین حجتی، رییس سازمان حراست کل کشور، امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید حراست وزارت تعاون و کار، اظهار داشت: سه رویکرد کلان مبتنی بر فرمایش رهبری و سیاست های کلان شامل صیانت از دارایی های ارزشمند نظام، مبارزه بی امان با فساد و سلامت نظام اداری، وجود دارد.

معاون وزیر اطلاعات افزود: در زمینه صیانت از دارایی های ارزشمند نظام نگاه ما پیشگیرانه و نه سخت گیرانه است، همه اجزاء دولت جزو سرمایه های کلان کشور هستند، به ویژه نیروی انسانی متخصص از سرمایه های کشور به شمار می رود.

شرکت ها و اموال آن ها حق الناس و حق نظام است که باید به درستی حفظ شود و هیچ حقی نباید ضایع شود، از جمله اینکه با آبروی افراد هم نباید بازی شود.

در عین حال با مفسدان شدیدترین برخورد را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 22 مورد گلوگاه فساد در وزارت تعاون

شناسایی 22 مورد گلوگاه فساد در وزارت تعاون