مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-28بين الملل

هزاران آمریکایی علیه آزاد بودن حمل سلاح تظاهرات کردند+فیلم


هزاران آمریکایی در اعتراض به آزاد بودن حمل سلاح در کشورشان مقابل محل برگزاری کنوانسیون انجمن ملی سلاح آمریکا تظاهرات برپا کردند و خواستار کنترل حمل سلاح شدند.

-   گروهی از دانش آموزان مدرسه ای که حادثه تیراندازی در آن رخ داده بود، عکس هایی از هم کلاسی های خود که قربانی آزادی حمل سلاح شده بودند، به همراه پلاکاردهایی در گردن های خود آویزان کرده بودند که برای روی آن ها نوشته شده بود: چه تعداد دیگر باید قربانی شوند؟ آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که در سال میلادی جاری تاکنون بیش از 200 تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده و 27 تیراندازی در مدارس رخ داده است.

شبکه سی ان ان اخیراً در گزارشی درباره معضل حمل آزادانه سلاح در ایالات متحده نوشت، طبق مطالعاتی که از سوی سازمان سختگیری قوانین اسلحه موجب نجات زندگی در 50 ایالت آمریکا انجام شده، ارتباط مستقیمی بین ایالت هایی که  سختگیری در اعمال قوانین حمل سلاح در آن ها به کار گرفته می شود و آن هایی که سستی در اعمال آن می کنند با میزان خشونت با اسحله وجود دارد.

سی ان ان افزود: مثلاً در ایالت می سی سی پی که ضعیف ترین سختگیری ها را در اعمال قوانین مربوط به حمل سلاح دارد، سال 2020 میلادی بدترین وضعیت خشونت با سلاح گرم را تجربه کرده است، اما در ایالت کالیفرنیا که سخت ترین قوانین مربوط به حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران آمریکایی علیه آزاد بودن حمل سلاح تظاهرات کردند+فیلم

هزاران آمریکایی علیه آزاد بودن حمل سلاح تظاهرات کردند+فیلم